Garance, reklamace a možnost vrácení

1. Základní práva z vadného plnění

Každý zákazník má právo uplatnit reklamaci vady zboží do 24 měsíců od převzetí.
 Pokud se vada projeví do 12 měsíců, má se za to, že existovala již při dodání. Po 12 měsících je zákazník povinen prokázat, že vada nevznikla jeho vinou.

2. Postup při reklamaci

1. Vyplňte reklamační formulář na našem webu.

Reklamační formulář najdete ve spodním menu v sekci "Výměna & Vrácení". Připravte si číslo objednávky a emailovou adresu, na kterou byla objednávka vytvořena. Pak už stačí jen vybrat, kterých produktů se reklamace týká a preferovaný způsob řešení. O zbytek se postaráme.

2. Nebo nás kontaktujte emailem

Napište nám na info@huuust.com a do emailu uveďte následující údaje:

  • Číslo objednávky nebo doklad o koupi
  • Popis problému + fotodokumentace / video

3. Zboží řešíme v tomto pořadí:

  • Oprava (pokud možná)
  • Sleva z ceny (u méně podstatných vad)
  • Výměna
  • Vrácení peněz (u vážných vad nebo opakovaných problémů)

4. Pokud nestihneme vyřešit včas, máte právo:

  • Odstoupit od smlouvy
  • Nebo požadovat přiměřenou slevu

3. Naše závazky

  • Transparentnost a férovost – jsme v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb. a dalšími platnými předpisy.
  • Ochrana spotřebitelů – nabízíme jasný návod, co dělat, když něco není v pořádku.
  • Kvalita a servis – naše produkty navrhujeme tak, aby vydržely.
 Jsme tu pro vás i po doručení.